Новости:

Уважаемые пользователи, стабильная работа игрового клиента и стабильная работа Warpack , гарантируется лишь в том случае , когда клиент игры "чист" , то есть без сторонних модификаций.
Все дополнительные сторонние модификации, которые могут нарушить работу клиента и Warpack- вы устанавливаете на свой страх и риск.

Главное меню

Support - Program Not Loading

Автор AtomAnt, 04.10.2014 06:06:40

« назад - далее »

AtomAnt

I am stuck at the "waiting for authorization" screen.
It was working just fine earlier then after dinner it stopped working.
Not running Firewall or AntiVirus.
The key is the same as I have used and  I have over a month left on it.
I did run a tracert -and though there was no packet loss I have included the last 8 hops for you to see
10    45 ms    39 ms    39 ms  0.xe-7-1-0.XL3.LAX15.ALTER.NET [152.63.113.90]
11    39 ms    44 ms    49 ms  TenGigE0-4-2-0.GW4.LAX15.ALTER.NET [152.63.115.186]
12    40 ms    45 ms    51 ms  teliasonera-gw.customer.alter.net [152.179.21.42]
13   118 ms   127 ms   114 ms  nyk-bb2-link.telia.net [213.155.135.118]
14   197 ms   197 ms   200 ms  ldn-bb2-link.telia.net [213.248.65.93]
15   223 ms   198 ms   198 ms  adm-bb4-link.telia.net [213.155.136.97]
16   189 ms   199 ms   214 ms  adm-b4-link.telia.net [213.155.134.167]
17   218 ms   199 ms   201 ms  digitalocean-ic-306492-adm-b4.c.telia.net [62.115.44.246]
18   201 ms   188 ms   206 ms  warpack.net [198.211.122.81]

as you can see once it starts to hit telia.net there is a substantial spike in ms ping times.

What can I do to get the program up an running again?

smokescreen

please - write a message to http://warpack.net/ru/messages after login onto it.
after that - we try to login on your account and ask to you for your nick name in game

SMF spam blocked by CleanTalk